Ofte stilte spørsmål

Ønsker du å komme i kontakt med oss? Send oss en e-post på post@allpro.no.

Filtrer etter emne
Alt
  • Alt

Trenger du hjelp?

Har du spørsmål til oss kan du klikke på knappen nedenfor for å komme til vårt kontaktskjema.

Vi er tilgjengelig på chat, e-post og Facebook store deler av døgnet. Vi gjør vårt beste for å svare deg, og alle henvendelser besvares senest innen 1 virkedag.

Da legger du bare inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt og skal beholde betales som normalt.

Send oss en mail med bilder av skadene/feil/avvik samt ordrenummeret det gjelder til post@allpro.no så skal vi hjelpe deg.

Om varen enda ligger i nettbutikken vår kan du klikke på ønsket størrelse, og velge å sette deg opp på e-post-varsling. Da vil du få beskjed når ønsket størrelse er på lager igjen. Når vi er utsolgt for varen du ønsker å bytte til så kan du sende den du har i retur til oss slik at vi kan refundere deg for varen og du slipper å miste retur/bytteretten på 30 dager. Kryss av for “retur” på skjemaet.

Vi har ikke prismatch hos oss.

Rabattkoder og tilbudspriser gjelder kun på bestillingene som er gjort i selve kampanjeperioden. Vi har dessverre ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før/etter kampanjeperioden.

Normalt tar turen i posten 1-3 uker. Så snart pakken er ankommet og behandlet på vår returavdeling vil du få en e-post fra oss. Deretter blir saken sendt til Nets som krediterer eller refunderer beløpet. Normalt er returen ferdig behandlet og pengene tilbake på konto mellom 5-10 dager fra returen er mottatt.

Det er kr. 149,- i returporto på alle pakker som sendes i retur med vår returetikett, uavhengig om det er ment som et bytte eller retur. Denne etiketten gjør at pakken er sporbar og forsikret.

Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes.

Alle varer som er ubrukte, med lapper på kan returneres innen 30 dager hos oss. Vær obs på at vi kun har mulighet til å tilbakebetale pengene for varene til personen som bestilte og betalte for ordren. Så om du har fått en gave er det eieren av ordren som vil få pengene tilbake når returen er mottatt og behandlet..

Finner du ikke det du leter etter? Kontakt oss